Látky podľa farby

 

 

Zásielky do ČR odosielame raz týždenne za vynikajúce ceny!


Šijacie stroje nad 100€ môžete nakupovať na splátky prostredníctvom:

alebo


 


Zväčšiť mapu


SERVIS DOOR TO DOOR

Vážení zákazníci,


dovoľujeme si vám ponúknuť jedinečnú službu pre šijacie stroje Janome a TEXI: špeciálne zvýhodnené podmienky záručného servisu, tzv. servis door to door – najkomfortnejšiu formu vybavenia záručnej opravy, ktorá zahrňuje vyzdvihnutie stroja u vás doma, jeho opravu a zaslanie späť k vám.

Pretože kvalita strojov Janome a TEXI je v skutku jedinečná, ponúka internetový obchod www.sijacie-stroje-patchwork.sk, exkluzívne podmienky na záručný servis. Keď nakupujete šijacie stroje Janome a TEXI u nás, už nemusíte pátrať, kde je najbližší záručný servis. V prípade poruchy v záručnej dobe a splnenie podmienok pre priznanie statusu Servis door to door, stačí jednoducho zavolať na našu zákaznícku linku +420 544 226 298, nahlásiť potrebné údaje a pripraviť stroj na prepravu. O nič viac sa starať nemusíte!

Stroj si u vás vyzdvihne prepravca, zadarmo ho odvezie k nám, zadarmo ho opravíme a zadarmo privezieme späť v čo najkratšej možnej dobe. A ešte od nás dostanete malý darček!

Podmienky pre poskytnutie statusu Servis door to door

  • Stroj musí byť zakúpený od autorizovaného predajcu v Čechách, alebo na Slovensku (šedý dovoz nepodporujeme)
  • Stroj musíte prevádzkovať na území Čiech, alebo Slovenska (na vašom letnom sídle na Bahamách stroj vskutku vyzdvihnúť nemôžeme)
  • Stroj musí byť odovzdaný kompletný, v pôvodnej krabici, s pôvodnými vnútornými vypchávkami, ktoré zaručujú nepoškodenie prístroja, stroj musí byť zaslaný s kompletným príslušenstvom.
  • Servis door to door sa vzťahuje na všetky šijacie stroje Janome a TEXI s výnimkou Janome Sew Mini a Janome MB-4 zakúpené od 1. júna 2011 (v Čechách) alebo od 18. augusta (na Slovensku)

Postup pri vybavení záručnej opravy v režime Servis door to door

  1. V prípade poruchy šijacieho stroja v záručnej dobe si pripravíte záručný list so všetkými údajmi a vaše registračné číslo z Janome clubu (u strojov TEXI toto nieje potreba)
  2. Na zákazníckej linke +420 544 226 298 nahlásite typ poškodenia (V prípade  že servisný technik zistí, že sa jedná o banálnu chybu a je možné ju odstrániť s Vašou spoluprácou, môže vám pomôcť bez zbytočnej prepravy stroja)
  3. Dohodnite si so servisným technikom čas, kedy môže prepravca stroj vyzdvihnúť a presnú adresu, kde bude stroj pripravený (u vás doma, v práci, u susedov alebo príbuzných)
  4. Nadiktujete vašu adresu, e-mail a telefónny kontakt, na ktorý vám zavolá prepravca.
  5. Stroj zabalíte do pôvodnej krabice s pôvodnými vypchávkami, priložíte záruční list (alebo jeho kópiu) a faktúru a v dohodnutom čase jej predáte dopravcovi.

V prípade, že nebudete na adrese, ktorá bola dohodnutá, alebo nebudete zastihnuteľný na uvedenom telefónnom čísle, alebo nebudete schopný sa dohodnúť na termíne predania, nemá toto vplyv na záručnú opravu stroja, ale budete musieť sami zaistiť dopravu šijacieho stroja k nám na vlastné náklady. Doprava späť je v prípade uznanej záručnej opravy opäť zdarma.

V prípade, že nie je oprava stroja uznaná ako záručná, budete o tomto okamžite informovaný a budete upozornený na cenu mimozáručnej opravy, vrátane nákladov na dopravu do miesta určenia. Pokiaľ z nejakých dôvodov nebudete súhlasiť s cenou za opravu, bude vám stroj zaslaný späť na vaše vlastné náklady.


OTBkNj